Γιώργος Καρκαμάνης - Βαλτοχώρι Θεσσαλονίκης - gkarkaman(at)gmail.com

Επιστροφή

Κυριακή 11 Ιουλίου 2021

 ΑΝΑΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Τόμος Α' και Τόμος Β΄  

Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  

Αγαπητοί φίλοι σας ενημερώνω ότι  πραγματοποιήθηκε από τις εκδόσεις Μαθηματική Βιβλιοθήκη, η ανατύπωση των βιβλιων "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Τόμος Α' και Τόμος Β" για το σχολικό έτος 2021-2022, χωρίς να πραγματοοιηθεί κάποια αλλαγή.


          ISBN Τόμου Α':978-960-7991-45-4 


                        





 ISBN Τόμου Β':978-960-7991-46-1 







11 σχόλια:

  1. μπορείτε να μου στείλετε τις λύσεις από τα κριτήρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας.
      Για την αποστολή των λύσεων, θα πρέπει να μου στείλετε ένα μαιλ σας

      Διαγραφή
  2. Μπορείτε να μου στείλετε τις λυσεις από τα κριτήρια; sitrianta@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορείτε να μου στείλετε τα περιεχόμενα σας από τα βιβλία σας να δω πως είναι δομημένο? Σας παρακαλώ θα είμαι ευγνώμων!!
    Στο georgekonnn@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα σας και πολλά συγχαρητήρια για την δουλειά σας. Θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις για τα κριτήρια στο milolidakis7@gmail.com και να με ενημερώσετε για το ηλεκτρονικό υλικό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα κ.Καρκαμάνη. Θα μπορούσα να έχω τις λύσεις των επαναληπτικών κριτηρίων και των προτεινόμενων θεμάτων; Το email μου είναι mtsigarida@sch.gr. Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας. Αρχικά να σας ευχαριστήσω για τη χρήση του βιβλίου μου . Οι λύσεις έχουν σταλεί στο μαιλ που μου δώσατε.

      Διαγραφή