Γιώργος Καρκαμάνης - Βαλτοχώρι Θεσσαλονίκης - gkarkaman(at)gmail.com

Επιστροφή

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

ΑΝΑΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Τόμος Α' και Τόμος Β΄  

Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

   

Αγαπητοί φίλοι σας ενημερώνω ότι  πραγματοποιήθηκε από τις εκδόσεις Μαθηματική Βιβλιοθήκη, η ανατύπωση των βιβλιων "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Τόμος Α' καιΤόμος Β" για το σχολικό έτος 2020-2021, χωρίς να πραγματοοιηθεί κάποια αλλαγή.


          ISBN Τόμου Α':978-960-7991-45-4 


                        






 ISBN Τόμου Β':978-960-7991-46-1 







19 σχόλια:

  1. Θα μπορούσα να είχα τις λύσεις του πρώτου τόμου από τα κριτήρια μπορεί να μου τα στείλετε στο miratafani0@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σας
    Θα σας στείλω τις λύσεις που μου ζητήσατε στο μάιλ σας.
    Καλη συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα
    Έχω αγοράσει το βιβλίο σας περσυ και θα ήθελα να ρωτήσω πως μπορω να αποκτήσω τις λύσεις των κριτηρίων
    Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω σημειώσεις για στοίβα και ουρά θα βρω στο β τεύχος;
    Το μειλ μου είναι kranitia@yahoo.gr
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Άννα.
    Ευχαριστώ πολυ για τη χρήση των βιβλίων μου. Θα σου στείλω άμεσα τις λυσεις που ζήτησες. Στο Β τεύχος θα βρεις πληθώρα υλικού (θεωρία, μεθοδολογίες, λυμένες και ασκήεις προς επίλυση) για στοίβα, ουρά, επίλεξε, εκσφαλμάτωση, αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σας, θα μπορούσατε να μου πείτε ποια κεφάλαια είναι εκτός από τον Α' και Β' τόμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας.
    Θα μπουρουσατε να μου στειλετε τις λυσεις των κριτηριων αξιολογησης και των προτεινομενων θεματων.
    Ευχαριστω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας
      Σας έχει γίνει η αποστολή των λύσεων στο μαιλ που μου δώσατε

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα σας κύριε Γιώργο. Μπράβο για την εξαιρετική σας δουλειά. Αν μπορούσατε θα ήθελα να μου στείλετε τις λύσεις των κριτηρίων αξιολόγησης και των προτεινόμενων θεμάτων στο παρακάτω e-mail : giannissavvo@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σας
    Εχει γίνει η αποστολή των λύσεων στο μαιλ που μου δώσατε.
    Καλη συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σας, θα μπορούσα να είχα τις λύσεις του πρώτου τόμου από τα κριτήρια αξιολόγησης,μπορείτε να μου τα στείλετε στο sopiadou.m@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας
      Εχει γίνει η αποστολή των λύσεων στο μαιλ που μου δώσατε.
      Καλη συνέχεια

      Διαγραφή
  11. Θα ήθελα τις λύσεις των κριτηρίων αξιολόγησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Για την αποστολή των λυσεων θα ήθελα να μου στείλετε ένα μαιλ σας

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα, θα μπορούσατε παρακαλώ να μου στείλετε τις λύσεις των κριτηρίων αξιολόγησης; joanna_chal@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα. Σας έχει γίνει η αποστολή των λυσεων στο μαιλ σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα. Θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις των κριτηρίων αξιολόγησης του Α και Β τόμου;kostasdimos2@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή